Tοξικά μέρη στον κόσμο..

Μαϊμούδες κάθε είδους (+pics)


Τα προϊόντα μαϊμού έχουν και αυτά κερδίσει ένα μερίδιο της αγοράς ειδικά τα τελευταία χρόνια που οι περισσότερες απομιμήσεις μοιάζουν τόσο με τα αυθεντικά προϊόντα.
Βέβαια τα παρακάτω προϊόντα ή λογότυπα που θα δείτε απέχουν πολύ από τα αντίστοιχα αυθεντικά αλλά για να λέμε και του στραβού το δίκιο καλύτερα να πιείς καφέ από τα Sunbucks και ας μην έχει Latte macchiato παρά από την πασίγνωστη πολυεθνική.. να δείς πως λέγεται..




















 Πηγή εικόνων: newsbeast.gr

#Θυμάμαι παλιά που ως παιδιά της επαρχίας θέλαμε να φοράμε τα καινούργια παπούτσια Adidas ή Nike ή καμαρώναμε για το καινούργιο μας Levis jean (γαμώ τα νύχια μας). Αυτό το πράγμα με τις μάρκες στη συνέχεια άλλοι το ξεπέρασαν και άλλοι το έχουν ακόμα. Προσωπικά δεν έχω παράπονο οι γονείς μου μου έδιναν την δυνατότητα να αγοράζω και επώνυμα ρούχα αλλά προφανώς είχα και έχω και ρούχα που δεν είναι κάποιας φίρμας και μου αρέσουν και πάρα πολύ. Αυτή η τρέλα με τις μαϊμούδες όμως πατάει ακριβώς πάνω στην μανία ορισμένων να ντύνονται κατ' αποκλειστικότητα με στυλάτα ρούχα και τα αξεσουάρα τους να έχουν ένα λογότυπο κάποιας μάρκας. 
Με αυτά τα άτομα γελάω..