Ads Top

Τα 10 χειρότερα εταιρικά λογότυπα όλων των εποχών


Ένα μικρό αρτοποιείο στην Ελλάδα, μια μεγάλη πολυεθνική στο Λονδίνο, το λογότυπο των Ο.Α. του 2012 και άλλα 7 παραδείγματα κακού μάρκετιγκ.
Το λογότυπο ενός οργανισμού είναι το πρώτο πράγμα που θα δει ένας δυνητικός πελάτης.Αν είναι έξυπνο, η εταιρία θα καταφέρει να προσελκύσει περισσότερο κοινό, αν όμως είναι κακό, τότε τίποτα δε θα μπορέσει να αντιστρέψει ένα καταστροφικό κλίμα.

Το Business Insider συγκέντρωσε μερικά από τα χειρότερα λογότυπα όλων των εποχών. Ακούσια (ή μερικές φορές σκόπιμα) υπενθυμίζουν στους καταναλωτές σεξουαλικές πράξεις, άσεμνες συμπεριφορές, και καταστάσεις που προκαλούν το κοινό αίσθημα.


Ο Αγγλικός τύπος διασκέδασε με το λογότυπο των Ο.Α. του Λονδίνου το 2012. Βλέπετε κι εσείς μια σεξουαλική πράξη και μια «πανκ» σβάστικα;
Ο Αγγλικός τύπος διασκέδασε με το λογότυπο των Ο.Α. του Λονδίνου το 2012. Βλέπετε κι εσείς μια σεξουαλική πράξη και μια «πανκ» σβάστικα;


Το λογότυπο του Ινστιτούτου Ανατολικών Σπουδών της Σάντα Καταρίνα στη Βραζιλία
Το λογότυπο του Ινστιτούτου Ανατολικών Σπουδών της Σάντα Καταρίνα στη Βραζιλία


Η Kostelecké uzeniny είναι μια δημοφιλής τσεχική εταιρεία λουκάνικων από το 1917. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί οι Τσέχοι δεν βρήκαν το λογότυπο τόσο διασκεδαστικό
Η Kostelecké uzeniny είναι μια δημοφιλής τσεχική εταιρεία λουκάνικων από το 1917. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί οι Τσέχοι δεν βρήκαν το λογότυπο τόσο διασκεδαστικό


Η Mont-Sat είναι μια πολωνική εταιρεία της οποίας οι τεχνικοί είναι πολύ ευτυχισμένοι όταν εγκαθιστούν ένα δορυφόρο στο σπίτι ή την επιχείρησή σας. Ποτέ δεν άλλαξε το ζωηρό λογότυπό της.
Η Mont-Sat είναι μια πολωνική εταιρεία της οποίας οι τεχνικοί είναι πολύ ευτυχισμένοι όταν εγκαθιστούν ένα δορυφόρο στο σπίτι ή την επιχείρησή σας. Ποτέ δεν άλλαξε το ζωηρό λογότυπό της.


Η ένωση σχεδιαστών AIGA θεωρεί το λογότυπο του 1974 της Αρχιεπισκοπικής Επιτροπής Νεολαίας της Καθολικής Εκκλησίας παράδειγμα μεγάλου σχεδίου. Κακώς.
Η ένωση σχεδιαστών AIGA θεωρεί το λογότυπο του 1974 της Αρχιεπισκοπικής Επιτροπής Νεολαίας της Καθολικής Εκκλησίας παράδειγμα μεγάλου σχεδίου. Κακώς.


Το 1991, η ιταλική εταιρία ρούχων A-Style δημιούργησε ένα τυποποιημένο "Α" που μοιάζει σκόπιμα με δύο ανθρώπους που κάνουν σεξ για να δημιουργήσει buzz.
Το 1991, η ιταλική εταιρία ρούχων A-Style δημιούργησε ένα τυποποιημένο "Α" που μοιάζει σκόπιμα με δύο ανθρώπους που κάνουν σεξ για να δημιουργήσει buzz.


Το Παιδιατρικό Κέντρο Άρλινγκτον στη Βιρτζίνια δέχεται οικογένειες με χαμηλό εισόδημα, αλλά όποιος δει αυτό το παλιό λογότυπο μπορεί να έχει δεύτερες σκέψεις.
Το Παιδιατρικό Κέντρο Άρλινγκτον στη Βιρτζίνια δέχεται οικογένειες με χαμηλό εισόδημα, αλλά όποιος δει αυτό το παλιό λογότυπο μπορεί να έχει δεύτερες σκέψεις.


Η ιαπωνική φαρμακευτική εταιρεία Kudawara αποφάσισε να παίξει με την αγγλική αλφάβητο στο λογότυπό της, αλλά οι κουκίδες μετατράπηκαν «σε ένα πρόστυχο γρήγορο σεξ»
Η ιαπωνική φαρμακευτική εταιρεία Kudawara αποφάσισε να παίξει με την αγγλική αλφάβητο στο λογότυπό της, αλλά οι κουκίδες μετατράπηκαν «σε ένα πρόστυχο γρήγορο σεξ»


Το Mama's Baking είναι ένα μικρό ελληνικό αρτοποιείο που έχει ένα λογότυπο με σεξουαλικό σύμπλεγμα. Ο φούρνος έχει διατηρήσει το λογότυπό του, ακόμη και μετά τα χλευαστικά σχόλια που δέχτηκε.
Το Mama's Baking είναι ένα μικρό ελληνικό αρτοποιείο που έχει ένα λογότυπο με σεξουαλικό σύμπλεγμα. Ο φούρνος έχει διατηρήσει το λογότυπό του, ακόμη και μετά τα χλευαστικά σχόλια που δέχτηκε.


Όταν το βρετανικό Γραφείο Εμπορίου παρουσίασε αυτό το κομψό λογότυπο το 2008, ο βρετανικός Τύπος το γύρισε 90 μοίρες για να δείξει έναν άνθρωπο που αυτοϊκανοποιείται. Το λογότυπο καταργήθηκε λίγο αργότερα.
Όταν το βρετανικό Γραφείο Εμπορίου παρουσίασε αυτό το κομψό λογότυπο το 2008, ο βρετανικός Τύπος το γύρισε 90 μοίρες για να δείξει έναν άνθρωπο που αυτοϊκανοποιείται. Το λογότυπο καταργήθηκε λίγο αργότερα.
 
Πηγή 
Από το Blogger.