Tοξικά μέρη στον κόσμο..

Τα τελευταία λόγια εγκληματιών πριν από την εκτέλεση της θανατικής ποινής

«Κανένας άνθρωπος δεν είναι ελεύθερος από όλο το Κακό, αλλά και κανένας άνθρωπος δεν είναι τόσο κακός, που να μην αξίζει τίποτα.»

Θανατική ποινή: Μέχρι και σήμερα (Απρίλιος 2016) αποτελεί μέρος του ποινικού κώδικα σε 36 χώρες από όλο τον κόσμο, ενώ στις ΗΠΑ ασκείται σε 32 πολιτείες και αναγνωρίζεται ως νόμιμη από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση.

Λίγο πριν από κάθε εκτέλεση, κάθε κατάδικος έχει δικαίωμα σε μια τελευταία δήλωση. Παρακάτω βάλαμε στη σειρά τα τελευταία λόγια  8 εγκληματιών πριν από την εκτέλεση, που αποδεικνύουν πως ο φόβος, οι τύψεις και η επιθυμία για εξιλέωση μπορούν να εκφραστούν μέσα σε λίγες μόνο λέξεις.
Brian Roberson, 36 Dallas County
dead1
«Aφού ήδη έχω πει όλα όσα χρειάζομαι να πω στα αγαπημένα μου πρόσωπα, δεν πρόκειται να σας πω κάτι άλλο. Όλοι σας ξέρετε πως σας αγαπώ και όλοι σας ξέρετε τι θέση έχετε στην καρδιά μου. Θα σας δω όταν φτάσετε κι εσείς εκεί που πάω τώρα. Αυτή είναι η δήλωση μου.
«Σε όλους τους λευκούς ρατσιστές της Αμερικής, που μισούν τους μαύρους και σε όλα τα μαύρα παλικάρια της Αμερικής που μισούν τους εαυτούς τους: σας αφιερώνω τις λέξεις του θρυλικού αδελφού μου, Matt Turner. «Φιλήστε μου τον κώλο.» Ας το κάνουμε.»
David Long, 46 Dallas County
dead2
«Α, μόνο, ααα, συγνώμη, σε όλους. Νομίζω πως προσπάθησα να κάνω ότι μπορούσα για να σας συναντήσω και να σας εκφράσω το πόσο πολύ λυπάμαι. Δεν σας φέρθηκα σωστά μετά το γεγονός. Έγραψα ένα γράμμα σε κάποιον, ένα γράμμα που τόνιζε πως ένιωθα για τα πάντα. Αλλά τέλοσπάντων, ήθελα απλά να σας ζητήσω συγνώμη.»
«Στ`αλήθεια, λυπάμαι γι`αυτό. Μεγάλωσα στο Αναμορφωτήριο Νέων της Καλιφόρνια. Δεν μπορώ να εντοπίσω που ξεκίνησε αυτό, τι συνέβη, αλλά στ`αλήθεια πιστεύω πως ότι συνέβη σε εμένα, ήταν στην California. Έζησα όλη μου τη ζωή στα ιδρύματά τους, αλλά πιστέψτε με, δημιουργούν τέρατα εκεί. Αυτό έχω μόνο να πω. Σ`ευχαριστώ που ήρθες, Jack.»
David Harris, 43 Jefferson County
dead3
«Nαι θα το κάνω. Κύριε, προς τιμήν αληθούς Αμερικάνου ήρωα, «πάτα το!». Κύριε Ιησού λάβε το πνεύμα μου.»
David Castillo, 43 Hidalgo County
dead4
«Δεν θα αργήσω πολύ. Το μόνο που θα ήθελα να πω είναι, εεεε, αγαπημένη μου οικογένεια, μάθετε να φροντίζετε τους εαυτούς σας. Όλα συμβαίνουν για ένα λόγο. Όλοι ξέρουμε τι συνέβη στ`αλήθεια, αλλά με κάποια πράγματα απλά δεν μπορείς να παλέψεις. Οι μικροί άνθρωποι πάντα έχουν τη τάση να συνθλίβονται. Συμβαίνει. Μαζί με τους κακούς, θυσιάζονται και κάποιοι καλοί.»
«Κανένας άνθρωπος δεν είναι ελεύθερος από όλο το Κακό, αλλά και κανένας άνθρωπος δεν είναι τόσο κακός, που να μην αξίζει τίποτα. Αλλά όλο αυτό, είναι ένα κομμάτι της ζωής μου και εσείς, η οικογένεια μου, θέλω να φροντίζετε τους εαυτούς σας. Πείτε στην γυναίκα μου ότι την αγαπώ. Θα τους προσέχω όλους, ειδικά τις ανιψιές και τους ανιψιούς μας. Είμαι καλά. Σας αγαπώ. Να προσέχετε. Είμαι έτοιμος.»
David Spence, 40 McLennan County
dead5
«Ναι, δέχομαι. Πρώτα από όλα, θέλω να καταλάβετε πως λέω  την αλήθεια όταν λέω πως δεν είμαι εγώ αυτός που σκότωσε τα παιδιά σας. Ειλικρινά, δεν έχω σκοτώσει κανέναν. Εύχομαι να μπορούσατε να βγάλετε την οργή από τις καρδιές σας και να δείτε την αλήθεια, χωρίς άλλο μίσος. Σας αγαπώ όλους – (ονόματα παιδιών)  Corey, Steve  – Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Σας αγαπώ και θα μου λείψετε όλοι. Ok, τώρα τελείωσα. «
Thomas Barefoot, 39 Bell County
dead6
«Εύχομαι μια μέρα, να μπορούμε να κοιτάξουμε πίσω, στο κακό που κάνουμε τώρα, όπως οι μάγισσες που καίγονταν στην πυρά. Θέλω όλοι να ξέρουν πως δεν κρατώ τίποτα εναντίον τους. Τους συγχωρώ όλους. Εύχομαι όλοι όσοι πληγώθηκαν από εμένα, να με συγχωρήσουν.»
«Προσευχόμουν όλη μέρα για την γυναίκα του Carl Levin, να διώξει την πίκρα από την καρδιά της, γιατί αυτή η πίκρα στην καρδιά θα την στείλει στην Κόλαση, όπως κάθε άλλη αμαρτία. Λυπάμαι για όλα όσα έχω κάνει. Εύχομαι να με συγχωρέσουν.»
«Sharon, πες σε όλους τους φίλους μου αντίο. Ξέρεις ποιοι είναι: Charles Bass, David Powell…» (*δυνατός βήχας, σταματάει να μιλάει*
James Collier, 55 Wichita County
dead7
«To μόνο πράγμα που θέλω να πω είναι ότι εκτιμώ την φιλοξενία που μου έχετε χαρίσει και το σεβασμό. Επίσης το τελευταίο γεύμα ήταν πολύ καλό. Αυτό ήθελα να πω. Σας ευχαριστώ που βρεθήκατε κοντά μου και μου δώσατε υποστήριξη και πνευματική καθοδήγηση.»
Jason Massey, 28 Ellis County
8
«Θα ήθελα πρώτα να μιλήσω στις οικογένειες των θυμάτων:
«Πρώτα από όλα, θέλω να πω ότι δεν σας ξέρω όλους και αυτό είναι μεγάλη ατυχία, γιατί θα ήθελα να πω συγνώμη στον καθένα σας ξεχωριστά. Δεν μπορώ να φανταστώ τι σας έχω στερήσει, αλλά θέλω να ζητήσω συγνώμη και θέλω να ξέρετε ότι εγώ το έκανα.»
«Και θέλω να ξέρετε πως η Christina, δεν υπέφερε τόσο πολύ όσο νομίζετε. Σας το εγγυώμαι αυτό, σας δίνω το λόγο μου. Ξέρω πως θέλετε να ξέρετε που βρίσκονται τα απομεινάρια του πτώματός της. Είναι στον ποταμό Trinity. Το έχω ομολογήσει από τότε που καταδικάστηκα σε θάνατο.»
«Θέλω να σας ζητήσω συγνώμη ξανά. Εύχομαι κάποια στιγμή στο μέλλον να με συγχωρήσετε. Οκ, τώρα θέλω να μιλήσω στη μαμά μου και στην οικογένεια μου.»
«Πατέρα Anderson, Kathy, εκτιμώ που έχετε έρθει να με δείτε τόσες φορές και Μπαμπάκα, σ`αγαπώ. Το εκτιμώ που όλοι μου δώσατε δύναμη και Μανούλα, το ξέρεις πως σ`αγαπώ και εκτιμώ όλες τις επισκέψεις, τα γράμματά και όλα όσα έχεις κάνει για μένα. Είστε όλοι τέλειοι. Κι εσύ, Γιαγιούλα.»
«[…] το μόνο που έχει σημασία στο Τέλος, είναι το που βρίσκεσαι, δίπλα στον Παντοδύναμο Θεό. Το ξέρω πως ο Θεός χρησιμοποίησε αυτό το γεγονός για να αλλάξει τη ζωή μου.»

Πηγή: Rise

# Σας το λέω και να μου το θυμηθείτε το Rise.gr θα γίνει η κύρια πηγή άρθρων (τέτοιο κλεφτρόνι που είμαι) γιατί πραγματικά έχει αρκετά ωραία άρθρα.