Tοξικά μέρη στον κόσμο..

21 περιπτώσεις ανθρώπων που η μέρα τους δεν πήγε καλά

Και τα GIF που ακολουθούν το αποδεικνύουν περίτρανα.
Έχεις κοιμηθεί μόλις τρεις ώρες γιατί ξενύχτησες με τους κολλητούς σου εχθές και στη δουλειά τρέχει ένα τρελά απαιτητικό project με αποτέλεσμα να μένεις στο γραφείο πολύ περισσότερες ώρες από ό,τι συνήθως, ενώ ταυτόχρονα η κοπέλα σου σου έκανε καυγά γιατί: «πού πάει τελικά αυτή η σχέση;»
 κι όμως η μέρα σου συνεχίζει να είναι καλύτερη από αυτών των 20 ανθρώπων και ορίστε οι αποδείξεις.

«Τι εννοείς ο δρόμος είναι εύθραυστος;»
asximi mera 01
«Kαι αφού σε ξάπλωσα θα σε αποτελειώσω. Επίθεσηηηηηηη»
asximi mera 02
«Εντάξει Τάκη μπορείς να φύγεις φορτώσαμε»
asximi mera 00 cor
«Μην τρομάζεις είμαι εγώ εδώ τώρα, τι μπορεί να πάει στραβά; » 

Η φάση είναι «βρήκα ευκαιρία»
asximi mera 002 cor
«To μπαλάκι είναι καταραμένο, τρέξτε¨ 
asximi mera 06
«Kαι σήμερα φίλες και φίλοι, η εικόνα του αγώνα έρχεται σε εσάς με αυτή την πανάκριβη κάμερα τελευταίας τεχνολογίας «

«Σιγά, σιγά μην βρέξω το μπατζάκι μου»
asximi mera 08
«Και που λες μας καλησπέρισε και άρχισε να μας πετάει λουλούδια, να έτσι»
asximi mera 09
«Προσοχή ολισθηρός δρόμος λέει, σιγά που θα φοβηθώ «

«Eδώ με τα παιδιά, κάνοντας πρόβα για την επόμενη Ανάσταση «
asximi mera 11
«Και εδώ βλέπουμε το βίντεο από τις πρώτες μου μοναχικές διακοπές, όπως όλοι παρατηρούμε ζούσα επικίνδυνα»
asximi mera 13
«Επωφεληθείτε από την προσφορά μας κι αγοράστε αυτήν την ολοκαίνουρια τηλεόραση τώρα «
asximi mera 14
«Λοιπόν χάρηκα που σας είδα, πρέπει να περάσω απέναντι, τα λέμε «
asximi mera 15
«Άκουσον, άκουσον να μου πουν ότι δεν ξέρω να φιλάω. Ποιος, εγώ! Τι λες κι εσύ Μαράκι;»
asximi mera 16
«Πρώτο μάθημα ιππασίας, καβαλήστε προσεκτικά το άλογο.»

«Φρέσκα αυγά, εδώ τα φρέσκα τα αυγά «
asximi mera 18
«To παν για την καλή βουτιά, είναι να πάρεις σωστή φόρα»
asximi mera 19
«Τσιμπάει, τσιμπάει»
asximi mera 20 cor
Τόπος εγκλήματος




76


Πηγή: RiseGr