Tοξικά μέρη στον κόσμο..

11 συμβουλές για μην φαίνεσαι πρωτάρης στο αεροπλάνο

1. Ταξιδεύουμε πάντα από αργά το πρωί μέχρι νωρίς το απόγευμα. Έτσι μειώνουμε τις πιθανότητες να πέσουμε σε καθυστέρηση της πτήσης.
Οι καθυστερήσεις συμβαίνουν συνήθως αργά το απόγευμα και το βράδυ λόγω συσσώρευσης μικροκαθυστερήσεων και δυσλειτουργιών κατά τη διάρκεια της ημέρας.


2. Όχι όμως πολύ νωρίς το πρωί, γιατί πέραν του εφιαλτικού πρωινού ξυπνήματος, χάνεται λόγω άγχους και το προηγούμενο βράδυ.

3. Ούτε το βράδυ γιατί χάνεται το βράδυ τόσο στην πόλη προέλευσης, όσο και προορισμού.

4. Δεν κουβαλάω μπαγάζια, σακούλες και ψώνια του αεροδρομίου σαν χειροαποσκευές, γιατί δυσκολεύω την επιβίβαση και δημιουργώ καθυστερήσεις σε όλους τους συνεπιβάτες. Μία χειροαποσκευή μόνο, που την αφήνω κάτω από το κάθισμα αν χωράει. Αλλιώς στο ντουλαπάκι. Δεν βάζω σακκάκι στο ντουλαπάκι, αλλά το κρεμάω μπροστά μου.

5. Δεν καθυστερώ στην τακτοποίηση των πραγμάτων μου σαν να είμαι στο αυτοκίνητό μου. Ρίχνω το σακίδιό μου και κάθομαι αμέσως στη θέση μου.

6. Οι αεροσυνοδοί έχουν χαμογελαστή ευγένεια από πολιτική της εταιρείας. Δε μας φλερτάρουν, οπότε δεν χρειάζονται αστειάκια και εξυπνάδες. Στη διάρκεια της πτήσης μιλάω χαμηλόφωνα.

7. Προτιμώ θέση διαδρόμου, για να είμαι ευέλικτος.

8. Δεν κάνω το σταυρό μου πριν την απογείωση, ούτε μετά την προσγείωση.

9. Φροντίζω να μην χρειαστεί να πάω στην τουαλέτα στο αεροπλάνο, γιατί αν πάνε όλοι δε θα σερβιριστεί ποτέ ο καφές.

10. Δεν παραγγέλνω και χυμό και νερό και καφέ. Μόνο ένα είδος.

11. Εκκενώνω με ταχύτητα το αεροπλάνο παραχωρώντας προτεραιότητα σε κάθε μπροστινότερη σειρά, αποφεύγοντας να ανοίξω κινητό λέγοντας: «Έλα φτάσαμε, όλα καλά»


Πηγή: AthensVoice

# Καλά πολλά από αυτά και με το υπεραστικό από το χωριό σας να ταξιδεύετε αν τα εφαρμόσετε δεν είναι κακό. Ωστόσο το να εφαρμόσεις μια ή περισσότερες από τις παραπάνω συμβουλές δεν θα το κάνεις για να μην φανείς το γατάκι του αεροπλάνου αλλά για να μην τρελάνεις τους συνεπιβάτες και το προσωπικό του αεροπλάνου λόγω του ότι χέρεσαι τόσο που ταξιδεύεις πρώτη (ναι και δεύτερη το ίδιο είναι) φορά με αεροπλάνο. Α και επειδή είσαι και λίγο σπαστικό, σαν άτομο..