Tοξικά μέρη στον κόσμο..

15 ταφόπλακες ανθρώπων με χιούμορ

Τα τελευταία λόγια, οι στερνές λέξεις τον ανθρώπων μένουν για πολύ καιρό στην μνήμη μας. Αλλά κάποτε η μνήμη θολώνει. Η πέτρα όμως όχι. Αν σκαλίσεις κάτι πάνω σε μια πέτρα θα μείνει εκεί για πάντα. Στις περισσότερες περιπτώσεις τουλάχιστον.

Αν δεν θέλεις να κάψεις το σώμα σου μετά θάνατον, τότε η άλλη εναλλακτική είναι η ταφή, η οποία συνοδεύεται και από μια ταφόπλακα που συνήθως γράφει το όνομά σου, την χρονολογία γέννησης και την χρονολογία θανάτου. Η ταφόπλακα, όπως θα καταλάβεις από τις παρακάτω φωτογραφίες, είναι η τελευταία ευκαιρία για να κάνεις αυτούς που θα την επισκεφτούν να γελάσουν. Και η απόδειξη ότι το χιούμορ σου θα ζήσει για πάντα...
Γκέι βετεράνος του Βιετνάμ: Όταν ήμουν στον στρατό μου έδωσαν μετάλλιο επειδή σκότωσα δυο άντρες και αποστράτευση επειδή αγάπησα έναν
Αν μπορείς να το διαβάσεις αυτό, τότε στέκεσαι πάνω στα βuζιά μου
Σας το είπα ότι ήμουν άρρωστος...
Τώρα ξέρω κάτι που εσύ δεν ξέρεις
Μεγάλωσα τέσσερις όμορφες κόρες με μόνο ένα μπάνιο στο σπίτι και ακόμα κι έτσι υπήρχε αγάπη
DEAD
Επιτέλους βρήκαμε ένα μέρος να παρκάρουμε στην Georgetown!
Εδώ κείτεται ένας άθεος. Καλοντυμένος, αλλά δεν έχει να πάει πουθενά
Εδώ κείτεται ο John Yeast. Με συγχωρείται που δεν σηκώνομαι
Φύγετε. Κοιμάμαι...
Χωρίς λόγια...
Ήρθα εδώ χωρίς να με έχουν συμβουλεύσει και φεύγω χωρίς να δώσω την συγκατάθεσή μου
Ανάθεμα! Είναι σκοτεινά εδώ κάτω
Ο Ιησούς τηλεφώνησε και η Κιμ απάντησε
Βλέπω ηλίθιους ανθρώπους (λογοπαίγνιο για την πιο γνωστή ατάκα της ταινίας «Η 6η αίσθηση»)
 


πηγή: e-daily