Tοξικά μέρη στον κόσμο..

Αν οι κάμερες 7 τηλεοπτικών καναλιών είχαν φωνή

Οι κάμερες έχουν και αυτές αισθήματα ρε φίλε. Κάνουν κι αυτές δουλίτσα και μάλιστα πολύ σημαντική.
Γι' αυτό εμείς είπαμε μία φορά να εξετάσουμε τη δική τους πλευρά, να μας πουν κι εκείνες πώς αισθάνονται. Ρωτήσαμε και αυτές είναι οι απαντήσεις τους...

Κάμερα ΕΡΤ
Ώπα ώπα μισό. Δεν φτάνει που με θυμήθηκαν επειδή απλά χάλασε η άλλη κάμερα και με ξέθαψαν από την υπόγα, τώρα πρέπει να υπομένω όλους αυτούς που παρουσιάζουν εκπομπές; Και συγγνώμη αλλά ποιοι διάολο είναι όλοι αυτοί; Πότε αλλάξαμε κυβέρνηση;  Τι συνέβη στη χώρα όσο έλειπα; Συγγνώμη πού είναι το ΠΑΣΟΚ; Πού είναι οι ΠΑΣΟΚοι;  Άκουσα που έλεγαν ότι το δελτίο ειδήσεων κάνει καλά νούμερα. Ναι, βασικά δεν είμαι στην ΕΡΤ, εδώ δεν σε κρατάνε αν κάνεις καλά νούμερα, όλοι το ξέρουν αυτό.
Κάμερα Alpha
Στην πραγματικότητα δεν θέλω να μιλήσω για τη ζωή μου στο κανάλι και ελπίζω καμία άλλη κάμερα να μην περνάει όσο δύσκολα περνάω εγώ. Οι συνθήκες εργασίας είναι άθλιες εδώ. Εμείς προσπαθούμε να κάνουμε τη δουλειά μας και κάθε τόσο έρχεται αυτός ο κύριος ο ασπρομάλλης ο γλοιώδης με τα χαζά γυαλάκια και με χαϊδεύει και με λέει συνέχεια «Δημήτρη μου» ο σιχαμένος και μετά πάει και με βάζει στην πρίζα και βγαίνει στο στούντιο σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Υπάρχουν κάμερες που σταμάτησαν να λειτουργούν εξαιτίας του, αλλά δεν τόλμησαν να μιλήσουν ποτέ.
Κάμερα Star
Τώρα τι μου τα θυμίζεις αυτά παληκάρι μου; Εγώ ήρθα εδώ στο κανάλι τότε που υπήρχαν λεφτά, όλα ήταν υπέροχα. Αλλά τίποτα πια δεν είναι ίδιο. Ήμασταν εδώ, κάναμε τα ταξιδάκια μας, ερχόταν ο ρεπόρτερ Τσίλι και ο Γρηγόρης ο Μπάκας και πηγαίναμε στη Μύκονο και πίναμε τις ποτάρες μας. Και τώρα τι ρε φίλε; Τώρα σοβαρά δελτία, τώρα αναλύσεις, τώρα δουλεμένα ρεπορτάζ. Ντρέπομαι να κοιτάξω στα μάτια το παιδί μου που δουλεύει στο Ε. Τι να του πω; Ότι παλιά κυνηγούσαμε κωλαράκια και τώρα κυνηγάμε γιαγιάδες στη λαϊκή; Ντρέπομαι.
Κάμερα ΑΝΤ1

Επιτέλους ενδιαφέρεται κάποιος και για εμάς ρε γαμώτο, επιτέλους θα ακουστεί η φωνή μας. Είναι πολύ άσχημο να είσαι κάμερα ρε φίλε, δεν μπορείς να το νιώσεις. Και σκέψου λίγο, είμαι στον ΑΝΤ1. Έχω Παπαδάκη να νομίζει πως είναι ο Ρομπέν των παππούδων, έχω τον Χατζηνικολάου να νομίζει ότι θα αλλάξει μόνος του την κυβέρνηση, έχω ΤΗΛΕΚΥΒΟ αν έχεις τον θεό σου και επειδή αυτά μάλλον δεν είναι αρκετά για τον σαδιστή εργοδότη μας, πρέπει να υπομένουμε και τον Λιάγκα που πιστεύει ότι είναι ο Τζίμι Φάλον. Ο Λιάγκας ρε φίλε. Ο Λιάγκας που κάνει τον Σεφερλή να μοιάζει νομπελίστας.
Κάμερα Ε
Όχι ντάξει εδώ καλά είναι δεν έχουμε παράπονο όλα λειτουΠΑΡΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΑΣ ΚΟΛΛΑΓΟΝΟ ΑΠΟ 1900€ ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ 19.90€ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟ…. Συγγνώμη. Μου βγαίνει αυθόρμητα πια. Μας το έχει περάσει ο κύριος Μένιος με στικάκι και δεν ξέρω πώς μπορώ να το σταματήσω. Οι κάμερες στο Ε θέλουν τη βοήθειά σας, σας χρειάζονται όσο κανένας άλλος. Το κανάλι μας δεν είναι μόνο αυτά που βλέπετε, είναι άλλα τόσα που δεν μπορείτε να φανταστείτε. Εγώ έχω δει τον Μένιο χωρίς περούκα. Εγώ έχω δει τον Μένιο αγουροξυπνημένο. Εγώ έχω δει τον Μένιο να με πλησιάζει και να μου μιλάει άσχημα, μια φορά με είχε πάρει και στο σπίτι του και… (κάπου εδώ την έπιασαν οι λυγμοί και δυστυχώς έπρεπε να διακόψουμε τη συνομιλία μας).
Κάμερα ΣΚΑΙ
Θα ήθελα αν γίνεται να μην φανεί το όνομά μου. Ευχαριστώ.  Εμένα παλιά με είχανε στην Κουμουνδούρου και κάναμε άλλες δουλίτσες που μου άρεσαν περισσότερο αλλά έπρεπε κάπως να βγάλω το ψωμί μου κι έτσι βρέθηκα εδώ. Δεν λέω ότι είναι άσχημα, αλλά πολλές φορές με βάζουν να δείξω ανάποδα γραφήματα, με βάζουν να δείχνω κάτι περίεργες δημοσκοπήσεις, αλλά τι να κάνω κι εγώ, κάπως πρέπει να ταΐσω τα καλώδιά μου. Το χειρότερο μου είναι τα πρωινά το σαββατοκύριακο που είναι ο κύριος Γιώργος και μιλάει μόνος του και εγώ πρέπει να δείχνω άλλες φορές που ο κύριος Γιώργος μιλούσε με άλλους κυρίους για να μοιάζει ότι μιλάνε Live. Μεγάλο μπέρδεμα. Δεν μπορώ.
Κάμερα Mega
ΣΩΠΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΚΙ ΕΜΑΣ; Έχουμε πεθάνει στην Μαρίνα Κουντουράτου και στον Μαυροτσούκαλο και μετά από τόσο καιρό θυμηθήκατε ότι υπάρχουμε; Έχουμε να μπούμε στην πρίζα από τότε που έκανε ο Πρετεντέρης εκπομπή ενώ οι κάμερες του Πρετεντέρη παίρνουν μια χαρά το ρευματάκι τους έτσι; Εμείς οι μικρές κάμερες πήραμε τον πούλο, αυτές θα ξαναβρούν δουλειά. Φύγε από εδώ άσε με.

πηγή: provocateur