- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Ένα μικρό αρτοποιείο στην Ελλάδα, μια μεγάλη πολυεθνική στο Λονδίνο, το
λογότυπο των Ο.Α. του 2012 και άλλα 7 παραδείγματα κακού μάρκετιγκ.
Το λογότυπο ενός οργανισμού είναι το πρώτο πράγμα που θα δει ένας δυνητικός πελάτης.Αν είναι έξυπνο, η εταιρία θα καταφέρει να προσελκύσει περισσότερο κοινό, αν όμως είναι κακό, τότε τίποτα δε θα μπορέσει να αντιστρέψει ένα καταστροφικό κλίμα.
Το Business Insider συγκέντρωσε μερικά από τα χειρότερα λογότυπα όλων των εποχών. Ακούσια (ή μερικές φορές σκόπιμα) υπενθυμίζουν στους καταναλωτές σεξουαλικές πράξεις, άσεμνες συμπεριφορές, και καταστάσεις που προκαλούν το κοινό αίσθημα.
Το λογότυπο ενός οργανισμού είναι το πρώτο πράγμα που θα δει ένας δυνητικός πελάτης.Αν είναι έξυπνο, η εταιρία θα καταφέρει να προσελκύσει περισσότερο κοινό, αν όμως είναι κακό, τότε τίποτα δε θα μπορέσει να αντιστρέψει ένα καταστροφικό κλίμα.
Το Business Insider συγκέντρωσε μερικά από τα χειρότερα λογότυπα όλων των εποχών. Ακούσια (ή μερικές φορές σκόπιμα) υπενθυμίζουν στους καταναλωτές σεξουαλικές πράξεις, άσεμνες συμπεριφορές, και καταστάσεις που προκαλούν το κοινό αίσθημα.
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές